Óvodai bútor megrendelés 6 lépése

by | Cikkek

A webáruházból való vásárlás lehetséges és szükségszerű, de minden esetben gondoljanak arra, hogy az önök által megrendelt termék még csak képen létezik. Egyedi méretekben gondolkodó oviktól, kézzel rajzolt méretezett vázlatot kérünk email-ben.

Tartalom

1. lépés

Kiválasztás vagy tervezés

2. lépés

Árajánlat kérés

3. lépés

Megrendelés

4. lépés

Megrendelés visszaigazolás

5. lépés

Gyártás

6. lépés

Szállítás

Az óvodai bútor kiválasztása, egyedi elképzelésnél, tervezése.

Amikor már tudod, hogy óvodádban a régi bútorok cseréje esedékessé válik, a webáruházban: lolaovi.hu átnézheted mire is lesz szükségetek. Ne ijedj meg, ha az általad jónak vélt és tetszetős termék nincs az általad megálmodott színben és méretben!

Telefonon, e-mailben munkatársunk készségesen áll rendelkezésedre és megbeszélhetitek a szín, méret eltérést, vagy akár az egyedi tervezést is.

 

  • Óvodádhoz illő berendezést válassz
  • Pontos méreteket adj meg
  • Ez csak ajánlatkérés, nem megrendelés

A lolaovi.hu webáruház, online katalógus jelenleg érvényes árakkal

Milyen színű bútor mutatna szépen? Sok óvodának segítettünk már a választásban, de a döntés a tiétek.

Azt gondolhatjuk, hogy a termékek kiválasztása nem olyan hatalmas feladat, pedig a kiválasztáskor van egy pár paraméter, amit figyelembe kell venned.

Egy pár mondatban leírjuk, mire figyelj oda..

  • Amikor már tudod, melyik bútort szeretnéd és egyeztettél is az esetleges változtatásokról, mielőbb add le a megrendelésedet, hogy mi azt gyorsan fel tudjuk dolgozni.
  • A termék adatai pontosak legyenek / méret, szín/ Ha volt velünk előzetes egyeztetés, akkor azt mi látjuk, a rendszerünk erre minket emlékeztet.
  • Vedd figyelembe azt is, hogy a rendelkezésedre álló pénzösszeg pályázati vagy alapítványi keretből van-e. Ez azért fontos, mert ezen megrendelések adminisztrációs részletei csúszhatnak a döntések miatt így a szállítás várható ideje is kitolódhat.

Mert bútort hosszútávra tervezünk…

Van kérdés? segítünk. Email-ben vagy telefonon tudok tanácsokat adni vagy legalább leszűkíteni a lehetőségeket a végleges döntés előkészítéséhez.

Óvodai bútor árajánlatkérés több oldalról megközelítve

A webáruházban feltüntetett árak megrendelésedkor a mérvadóak. Ha szerencsés vagy és közvetlenül tudsz rendelni, vagyis fel vagy hatalmazva a rendelkezésedre álló pénzösszeg elköltésére, akkor a webshopból kérheted. Ez a gyorsabb verzió.

Ha önkormányzati, egyházi vagy alapítványi pénzből történik a vásárlás, akkor hivatalosan a fenntartó vagy a képviselő kér árajánlatot.

 

  • Önkormányzati fenntartású óvoda
  • Egyházi fenntartású óvoda
  • Alapítványi pénzből történő vásárlás
  • Szülők segítsége, rendezvényekből befolyt összegek
  • Szponzor cégek által támogatott vásárlás

Minden szervezet rendelkezik adószámmal, amit az árajánlatkérő oldalon kérünk kitölteni.

Automata visszaigazolás, ajánlatkérés másolat.

A megrendelés elküldése után, néhány percen belül, a rendszer elküldi az Ön által kitöltött űrlap másolatát a megadott e-mail címére, adat ellenőrzés céljából.

Figyelem! Ez még nem a megrendelés visszaigazolása, csak adatellenőrzésre szolgál!

 

Megjegyzés:

  • Több esetben előfordult, hogy a kiválasztások alkalmával a megrendelő részéről apró figyelmetlenség miatt előfordulnak hibák. Szakértő csapatunk figyeli a megrendeléseket így jelezzük, ha a megrendelésben ilyen jellegű hiba adódik. pl: kiscsoportos székekhez nagycsoportos asztal rendelése.
  • Minden felmerülő problémára találunk megoldást.
  • Az előzetes regisztrációval is megkönnyíted a dolgunkat. Ha ezt megteszed, minden számunkra fontos adat meg lesz. Megspóroljuk a felesleges telefonálgatásokat, könnyebben nyomon követhetjük a rendeléseket és annak jelenlegi állapotát.

Módosítási lehetőségek

Szín, méret és darabszám módosításra is van lehetőség bútortípustól és kapacitástól függően. Minden esetben írásban kérjük a módosításokat, a későbbi félreértések elkerülése végett.

Óvodai bútor megrendelése és a további folyamatok követése

Egy lépéssel előrébb kerültél a bútor tulajdonosi mivoltodhoz. De mi történik abban az esetben, ha sajnos nem közvetlen módon rendelsz, hanem mások döntenek arról, hogy elfogadható-e az az ár, amit mi küldtünk a részedre. És itt jön képbe, amit az első lépésnél tanácsoltunk neked.

A fenntartó vagy a pályázatban érdekelt fél döntést kell, hozzon az árajánlat elfogadásáról. Mindenkinek az a legjobb, ha az árajánlat gyorsan és zökkenőmentesen elfogadásra kerül.

Ezért van szükség minden fontos és pontos adatra.

 

  • Kapcsolattartó neve
  • Telefon, mobiltelefon is
  • Szállítási és számlázási cím
  • Adószám

 

Miért van szükség a határidők betartására?

Határidőt szoktunk megállapítani bizonyos fázisokra:

  • Árajánlat elfogadása
  • Előlegfizetés

Erre azért van szükség, mert hiába rendeled meg a terméket még ma, mi feldolgozzuk ugyan, de a fenntartó részéről történő várakoztatás alatt a hozzánk beérkező többi rendelésnél lehet, hogy az árajánlat elfogadása hamarabb érkezik meg, így a gyorsabb intézmény rendelése a rendszerben elsőbbséget fog élvezni.

Fontos ezt szem előtt tartanod, mert a megrendelésekre irányuló befogadó képességünket nekünk is figyelnünk kell.

Arra is figyelj, ha saját árajánlatot küldesz /mert arra is van lehetőség/ tartalmazza a fizetési feltételeket, melyeket már előre egyeztettünk.

Mi történik a megrendelés után?

  • Nézze meg a spam vagy levélszemét mappában is (ha itt találja, javasoljuk, hogy vegye fel a címtárba emailcímünket, és/vagy állítson be szűrőt, így biztosan megkapja további fontos információinkat is)
  • GMAIL esetén nézze meg a Promóciók fülön (ha itt találja, javasoljuk, hogy húzza át a beérkező levelek mappába, és állítsa be, hogy ezentúl a feladó levelei ide érkezzenek, így biztosan megkapja további fontos információinkat is)
  • Ha sehol nincsen, jelezze felénk emailben vagy telefonon.

A környezettudatosság jegyében, ha neked nem fontos ne nyomtasd ki a papírokat! Tegyünk együtt a környezetünk védelméért!

Bútor megrendeléséhez szükséges dokumentumok előkészítése

Minden megrendelésnél a dokumentáció elkészítése egy olyan fázis, ami neked és nekünk is fontos feladat

Ha az írásos megrendelés megérkezik, hozzánk határidőn belül, mi küldjük is neked a következőket:

  • Megrendelés visszaigazolás
  • Díjbekérő vagy előlegszámla
  • Átláthatósági nyilatkozat-, ha szükség van rá
  • Szállítási szerződés-, ha szükség van rá

Előfordulhat, hogy a fenntartó kér még más dokumentumot, ez esetben jelezz nekünk!

Számlázás és fizetési információk, értékhatártól függő fizetési feltételek

Amint a díjbekérőre megérkezik, a megbeszélt összeg mi máris kiállítjuk a számlát és elektronikusan továbbítjuk neked.

Tipp:

Ha azonnal számlát kérsz nincs további tenni valód. Nincs felesleges számla miatti telefonálgatás.

Általában ez év végén fontosabb minden intézménynek, amikor a fel nem használt pénzösszeget azonnal még az adott évben el kell költeni. Erre is van lehetőség, de ez sajnos nem jelenti azt, hogy a bútorok hamarabb elkészülnek.

Az előlegre minimum 50 %-ot számolj! A fennmaradó részt szállítás előtt pár nappal küldheted. Kivételes esetekben van lehetőség szállítás utáni fizetésre is.

Előleg:

  • 3 millió forintig 50%
  • 3-5 millió forintig 65%
  • 5 millió forint felett egyedi megállapodás

Kérjük, hogy amennyiben nem találja perceken belül levelét:

Nézze meg a spam vagy levélszemét mappában is (ha itt találja, javasoljuk, hogy vegye fel a címtárba emailcímünket, és/vagy állítson be szűrőt, így biztosan megkapja további fontos információinkat is)
GMAIL esetén nézze meg a Promóciók fülön (ha itt találja, javasoljuk, hogy húzza át a beérkező levelek mappába, és állítsa be, hogy ezentúl a feladó levelei ide érkezzenek, így biztosan megkapja további fontos információinkat is)
Ha sehol nincsen, jelezze felénk emailben vagy telefonon.

Óvodai bútor gyártás-előkészítés, alapanyag megrendelés

El is érkeztünk ahhoz a lépéshez, amit szinte már gyártásnak is nevezhetünk. Első körben munkatársunk a megrendelt termék vázlatát és számszerű méreteit ellenőrzi, majd az alapanyag felmérése következik. Tudnod kell, hogy natúr bútor alapanyag készletünk, bármikor elérhető, tudjuk raktározni. De a színes bútorlapokat nem raktározzuk, azt mi is beszerezzük. A színes alapanyagok könnyebben sérülnek a raktározás alkalmával.

Az egyedi tervezésű bútoroknál a következő adatokra lesz szükségünk:

  • Általad vagy tervező által rajzolt vázlat
  • Színmeghatározás
  • Elrendezés, ha nincs feltüntetve a vázlaton
  • Ha látványtervre van szükség időben jelezd!

Egyedi tervezésű óvodai bútoroknál helyszíni felmérés is kérhető

Gyártási folyamat követése és kapcsolattartás a gyártás alatt

Ez a legjobb rész, ami téged érint.

Itt neked már nincs is feladatod, de ha szeretnéd a munkafázisokról, bútorod jelenlegi készültségéről küldhetünk fotókat.

A gyártási folyamatok alatt mi ezekben az esetekben hívunk fel:

  • Egyedi tervezésű bútoroknál, ha menetközben kérdés merülne fel
  • Bútor elkészülte előtt pár nappal, a szállítással kapcsolatban

Mi történik abban az esetben, ha változtatni szeretnél?

Ha a tervek időközben megváltoznak, azt minél előbb jelezd felénk. Módosításokra van lehetőség, de azt tudnod kell, hogy a teljesítési idő így valószínűleg módosulni fog.

Bútorszállítás a műhelyből az óvodákba, bölcsődékbe

Elérkezett az a pillanat, amit kicsik és nagyok együtt várnak az óvodában.

Az elkészült bútor „gyártás alatt” állapota megváltozik „szállításra kész” állapotra.

A megbeszélt határidő előtt 3-5 munkanappal felvesszük veled a kapcsolatot a pontos érkezésről egyeztetve.

Amikor a kész bútorok már úton vannak az óvodád felé, munkatársunk is felveszi veled a kapcsolatot a pontos útbaigazítás valamint az útviszonyoknak megfelelő érkezés ismertetésével kapcsolatban.

  • Kérlek értesítsed intézmény által biztosított rakodó munkatársat!
  • Az egyszerűbb és könnyebb rakodás érdekében célszerű a teherautó minél közelebbi parkolásának biztosítása a bejárathoz.
  • Ha bútor csere történik, akkor az előző bútorok legyenek kipakolva.

Szállítás közbeni sérülés a mi felelősségünk. Teherautóról való lepakoláskor, ha nem munkatársunk végzi ezt a feladatot, akkor az intézmény felelőssége.

Helyszíni szerelés, papírok, garancia

Szeretjük úgy intézni a szállítást, hogy azon a napon több óvodát is útba ejtünk. Ebből kifolyólag, fontos, hogy munkatársunk tudjon veled beszélni, mert az óvodákban is vannak néha fennakadások nem csak az autópályákon.

Azt is szeretjük már előre tisztázni, hogy segítséget mindig kérünk az óvoda kapujában, hiszen általában egyedül érkezik munkatársunk hozzád a bútorral és a pakolásban el kél a segítség. De ezt előre egyeztetjük. A helyszíni szereléseket hozzá értő munkatársunk végzi, abban nem kérünk segítséget. Azt csak mi végezhetjük.

Bútor átadás-átvételi dokumentumok:

  • Szállítólevél
  • Számla
  • Megfelőségi nyilatkozat
  • Használati útmutató

Garancia feltétele:

A Lola Bútor Kft-re a Magyarországon előírt garancia törvények vonatkoznak.