Kérdezz csak bátran! Máris mondom a választ.
Soha senki nem foglalkozik azzal, hogy a kedves vásárló, amikor egy webáruházban szétnéz, virtuálisan persze rengeteg kérdést fogalmaz meg magában. De eladó hiányában ezek a kérdések megválaszolatlanul ott maradnak a levegőben . Majd tétovázunk, és nem csapunk le a legjobb ajánlatokra. Pedig ha jobban megnézi a kedves látogató a webáruház felületét, találkozik egy csomó olyan lehetőséggel, amiből rájön, hogy a kérdéseire azonnal is kaphat választ. A http://lolaovi.hu azok közé a webshopok közé tartozik, ami nagyon is szívesen ad választ a nézelődés közben felmerülő kérdésekre.
Ki nem találkozott már olyan eladóval egy bevásárlás alkalmával, akinek az arcán látszódott a világ minden gondja? Az meg főleg leolvasható róla, hogy mindenhol szívesebben lenne csak éppen a munkahelyén nem. Még az arcát is elfordítja, hogy nehogy merjünk tőle kérdezni, mert akkor bizony neki fel kell venni a munkát és az abban a pillanatban nem igazán esik jól. Persze, hogy sokan találkoztak már vele. Ez nem egyedi eset. A kimutatások szerint az emberek egyre jobban bíznak az online térben elhelyezett shopokban. Ez nem is annyira hihetetlen, hiszen kényelmes, nincs sorban állás, nincs záróra és mogorva eladóval sem találkozunk.
Rám írt valaki vásárlás közben, most menjek vagy maradjak?
Amikor valaki azzal szembesül, hogy online vásárlása közben megjelenik egy kis üzenet, amiben üdvözlik és netán még azt is megkérdezik, miben lehetnek a segítségére, nem kell azonnal elhagyni az oldalt és az internetet sem kell kikapcsolni! A http://lolaovi.hu webshopjában az üdvözlésen kívül a kérdés tényleg őszintén szól. Nem egy gép generál kérdéseket, hanem egy kollégánk kap értesítést, ha valaki éppen böngészik a webshop „polcain” és az a dolga, mint egy jó eladónak, hogy érdeklődjön mi az, amiben talán tudna segíteni. Nem tolakodóan, hanem segítőkészen. A kommunikáció nagyon fontos ember és ember között. Ez nem csak a való világban van így, hanem már a cyber térben is. Ember válaszol embernek és ez nagyon fontos. Szüksége van mindenkinek az online vásárláskor is a megerősítésre vagy arra, hogy valaki őszintén mondja el, ha a kiválasztott termék nem lesz megfelelő. Például, ha valaki a Bambi öltözőszekrényeket nézegeti és elakadt a vásárlási folyamattal, akkor munkatársunk szívesen segít neki a vásárlási folytatásában. A kérdések sokrétűek lehetnek, íme egy pár, csak azért, hogy tudd, minden kérdés fontos a vásárlásnál.
- Hány főre szeretné az öltözőket megrendelni?
- Milyen Színben gondolkoztak?
- Van-e valami különleges kívánság, amit nem talál az oldalon?
Ezek olyan fontos kérdések, amire, ha meg van a válasz nagyon gyorsan lehet a következő lépés felé haladni, ami a megrendelés. Persze ez sem olyan egyszerű. Sokan ott is elakadnak, de nem mernek kérdezni, pedig a chat felület arra is szolgál, hogy kérdéseket intézzen bárki a kollégának. Ilyen például:
- Van-e minimális rendelhető összeg?
- A szállítási költségnél mit jelent a körzet?
- Fontos a regisztráció?
Ugye máris mindenki magára ismer? Vannak még ott kérdések csak le is kell írni, mert a Bambi öltöző szekrény hiába tetszik neked, ha nem mered elindítani a beszélgetést ezért inkább addig húzod az időt, amíg kifutsz a saját idődből.
A „Gyakori kérdések” a Lolaovi.hu felületén nem csak unalomból készültek el.
Gondolom abban az időben keresgélsz a http://lolaovi.hu-n, amikor a csemeték éppen a megérdemelt délutáni alvókájukat töltik. Akkor van időd ránézni arra az öltözőszekrényre vagy fogmosópohártartóra, amit már 1 hónappal ezelőtt is kinéztél, de még mindig csak nézegeted. Aztán egyszer csak kérdések jönnek elő a semmiből, de annyira még nem vagy bátor, hogy megkérdezd, így a „Gyakori kérdéseket” keresed fel az oldalon. Ez dícséretes, ha így csinálod! Ott is meg lehet tudni olyan dolgokat, melyek fontosak és már a válaszok is ott vannak. Nem csak azért lettek ezek a kérdések kitalálva, mert éppen unatkoztunk, hanem mert ezek tényleg nagyon gyakori kérdések. Ezek a kérdések a mi webáruházunknak lettek címezve ezért egyediek és egyedi választ igényeltek. Most azt gondolod ezzel be is fejeződött ez a téma? Pedig nem. Van még egy dolog, amit talán nem is sejtesz, de nagyon sokan tudnak, hogy mennyire fontos.
A Google és a Lola hullámos ajtós szekrénysor
Nem csak arra jó a google, hogy megtaláld a kedvenc Lola termékedet. Nem csak arra jó a google, hogy képeken megnézd a NÉMÓ Szivárvány fogmosópohár és törölközőtartó színeit és méreteit.
A Google arra is jó, hogy értékelj. Értékelj és megnézd az éppen kiválasztott bútorról milyen véleményeket írtak a régebbi vásárlók.Van, aki ott is felteszi a kérdéseit és a választ ugyan úgy megkapja, mintha a chat falon tenné fel.
Ne gondold túl a kérdéseket, úgyis az egyszerű válaszra törekszünk
Sokan órákig gondolkoznak egy-egy kérdés megfogalmazásán. Pedig annyira egyszerű a dolgod. Nem kell komplikáltan megfogalmazni a kérdést, mert sajnos néha a kevesebb sokkal több. Ahogy az eszedbe jut úgy kérdezd meg! Veled is megtörtént már biztos, hogy olyan körülményesen tettek fel neked kérdést, hogy mire a végére értek vele a lényeg elveszett. Mire is kell válaszolni? Persze aztán te leszel a ” sült hal” a másik szemében, mert miért is nem érted? Ez a helyzet nálunk is. Tedd fel a kérdést, írd meg nekünk akár messenger üzenetben, a Lolaovi facebook oldalán vagy e-mailben. De vásárlás közben is felteheted, mert valaki biztosan fog rá válaszolni.
De mi a helyzet éjszaka? Nem te vagy az egyetlen, akinek csak éjjel van nyugodt ideje arra, hogy böngésszen a http://lolaovi.hu termékei között. Ez egyáltalán nem gond. A webshop éjjel és nappal is a rendelkezésedre áll. Ebben az esetben nem azonnal fogunk neked válaszolni. Reggel megérkezik az értesítés arról, hogy üzenetet küldtél nekünk. Azonnal válaszolunk és ha szükséges mert ezt kérted fel is hívunk.