lolabutor

Fókuszban a Magyar falu program nyertes óvodái. Bútorok, pályázati pénzből
Hatalmas gratuláció azoknak a településeknek, akik az időt és az utánajárást nem kímélve részt kívántak venni a Magyar Falu Programban! Az már csak hab a tortán, ha sikeresnek is minősítették a pályázatot és több millióval tudtak hozzájárulni a település óvodájának fejlesztéséhez.

lolabutor

Nyertünk a pályázaton! Gyorsan kell lépnünk vagy ráérünk rendelni?

 

Hatalmas gratuláció azoknak a településeknek, akik az időt és az utánajárást nem kímélve részt kívántak venni a Magyar Falu Programban! Az már csak hab a tortán, ha sikeresnek is minősítették a pályázatot és több millióval tudtak hozzájárulni a település óvodájának fejlesztéséhez. Bár nagy az öröm mindenhol és mindenki szeretne azonnal mindent beszerezni, sőt az is késő lenne ha már ott állna a teherautó az ajtóban, de azért egy kicsit visszább kell venni a lendületből! Tanácsolja ezt a Lola Bútor Kft. Meg kell állni egy pillanatra és jól átgondolni ezt a gyorsaságot.

 

Pályázatból újulnak meg a Magyar falvak óvodái

 

Általában csak 1 óvoda létezik az pedig a tied. Legalábbis mi így tapasztaljuk. Aztán persze kiderül a telefonhívásod után, hogy még rajtad kívül másik 5 óvoda is ugyan ezt gondolja. És mit szeretne az összes óvoda? Bútort, de azonnal! Ezért szerencséd van, hogy telefonhívás terén te voltál a gyorsabb. / De halkan lesz ide leírva, hogy sajnos nem te vagy az első telefonáló/ Miért? Mert, ahogy azt már többször jeleztük a rendeléseket érkezési sorrendben dolgozzuk fel. Mindenkit visszahívunk, vagy e-mailen keresztül egyeztetünk a rendeléssel kapcsolatban. Árajánlat, fizetés, szállítás, szállítás körüli teendők. Ez mind- mind olyan eleme a megrendelésnek, ami időt igényel. Tehát bármennyire is szeretne mindenki sietni ez nem lesz olyan egyszerűés tényleg alapos egyeztetést igényel.

 

Siker termékeinkre a sorban állás már a sarokig ér. Érdemes időben beállni a sorba!

 

Termék Mennyibe kerül? (Ft)
BAMBI Óvodai öltözőszekrény 71 390
INEZ Óvodai öltözőszekrény 76 780
TIP-Top óvodai öltözőszekrény 75 680
HONEY Plusz óvodai játékkonyha szett 147 070
NÉMÓ Szivárvány fogmosópohár és törölközőtartó 44 990
LOLA Hullámos ajtós szekrénysor (7 elem) 270 710
MIRABO – Színes ajtós óvodai szekrény 304 700
PLÚTÓ fenyő óvodai szék 11 770

 

Türelem bútort terem és nem aggodalmat

 

Ha most bele gondolok mi az a pici gond, amivel a rendelés során találkozunk azt mondanám, hogy minden. A pici szó ebben az esetben inkább szatírikus vonatkozásban használható.Mert menet közben kiderül, hogy a csoportszoba bútor, ami meg lett rendelve nem is fér el. Újra kell tervezni. Vagy ki kell pótolni a megrendelést, mert mégis csak többet fordítanak rá, mint az az eredeti tervekben szerepelt. Vagy éppen kevesebbet. Az is előfordulhat, hogy a szín, amit elterveztél még sem lesz megfelelő. Ez is plusz idő. Nekünk pedig plusz munka. A Lola Bútor alkalmazottai emberek. Ha robotok lennének, gyorsabban menne minden. De ember tervez és ezt a munkát ember is végzi el. Ezért néha egy kis türelmet és megértést kérünk tőled! Tehát, amire figyelj:

 

  • Pontos adószám megadása
  • A helyes színvilág kiválasztása
  • A biztos anyagi ráfordítás egyeztetése a fenntartóval
  • Számlázási és szállítási adatok pontos megadása

 

Általában a szállítási adatok és a számlázási adatok pontosak. De ez csak akkor van így, ha regisztrál a megrendelő a webáruházban. Ott minden adat, amire az árajánlat elkészítésekor és a számla kiállításakor szükségünk van megtalálható. A pontos termék megjelölésével együtt. Könnyebb így dolgozni, minthogy telefonon vagy e-mailben egyeztetni kelljen. Ha azonnal kell az adószám és te éppen a csöppségeket altatod, az nekünk adminisztrációs késés is lehet, ami feltartja a munkát az irodában.

 

Webáruházi regisztráció

 

Sokan hívták már az ügyfélszolgálatot azzal, hogy regisztráltak, kosárba helyezték a terméket és árajánlatot szerettek volna kérni, de a rendszer megrendelésnek érzékelte és a visszaigazoló e-mail a megrendelésről tájékoztatta az óvodát. Természetesen mindig megnyugtatjuk a telefonálókat, hogy ez nem megrendelésnek számít és készítjük az árajánlatot.

 

Leírom lépésenként mi történik a megrendeléskor.

 

  1. Regisztráció, szállítási és számlázási adatok megadása
  2. Termékek kiválasztása, kosárba helyezése
  3. Megrendelés- ami nem a tényleges megrendelés-/ árajánlat kérés rögzítése
  4. Visszaigazoló e-mail küldése

 

Ezeken a lépéseken ha túl van a megrendelő, mi azt azonnal látjuk és rövid időn belül fel is vesszük a kapcsolatot azzal, akinek a telefonszáma meg van adva, mint kapcsolattartó

 

Így már szóban is pontosítani tudjuk a megrendelés állapotát és minden olyan felmerülő kérdést tisztázni lehet, ami időközben vagy már a rendelés közben is felmerülhetett. Az nagyon fontos, hogy sok esetben olyan telefonszámot adnak meg a vásárlók, ami vezetékes és a takarító néni is fel van hatalmazva ezen telefonok felvételére. Ez csak azért rossz, mert bizony nem azonnal az illetékest hívja a telefonhoz, hanem végig hallgatja a mondandót még akkor is, ha tudja neki ehhez semmi köze. Felesleges köröket nem olyan jó megtenni, ha lehet mindent gyorsabban is intézni. Ezért a legjobb, ha egy mobil számot kapunk, ahol azonnal a kapcsolattartóval lehet egyeztetni.

 

Regisztrációd és rendelésed után visszahívunk! Nem számít rendelésnek a kosárba tett termék csak, ha azt szóban megbeszéltük. Árajánlatot minden alkalommal készítünk, kivéve, ha jelzed, hogy nincs rá szükség.

 

Az árajánlat elkészítésére azért van nagy szükség, mert azon olyan fontos információkat is feltüntetünk, ami a szállítást és a fizetés részleteit is tartalmazza. Ha megbeszéljük telefonon a szállítás idejét az még csak egy terv. Az árajánlaton azt a dátumot jelöljük meg, amit megbeszéltünk, de a saját naptárunkhoz is igazodunk. A már folyamatban lévő megrendelések elsőbbséget élveznek még akkor is, ha pályázatról van szó.

 

Pályázat, de mit tartalmazhat?

 

A pályázatok nem egyformák. De ezzel persze nem mondtam semmi új dolgot. Azzal viszont sokatoknak igen, hogy ha ti csak a megrendelők vagytok és a pályázathoz és annak megírásához nem sok közötök volt, sok részletével tisztában kell lennetek. Nem sorolom fel az egészet csak azt az egyet, ami nekünk minden alkalommal kérdés. A szállítást fel lehet tüntetni az árajánlaton vagy bele kell építeni a megrendelt termékek árába? Ugye, hogy erre nem gondoltál? Van olyan pályázat, ahol a szállítást is fizeti a forrás és van amiben nem lehet a későbbiekben elszámolni. De ha ráírjuk, mert nem kapunk róla pontos információt, akkor ezen az egy tételen beborulhat a pályázat. Visszadobja az elbíráló szervezet.

 

Megrendeléstől hosszú az út…

 

Talán most már fellélegezhet mindenki, hiszen nem csak a maszkjainkat dobhatjuk el, hanem egyre több helyen megfordulhatunk. Ez számunkra is egy megkönnyebbülés. Rosszabb helyzetben is kihúztuk a saját taligánkat a bajból, de a mostani helyzet ellen nem tudtunk mit tenni. Kórház, karantén, ismét kórház ez mind-mind hátráltatta a munkát. A beszállító cégeknél ugyan ez volt a helyzet. Amikor nálunk éppen senki nem volt beteg akkor a lapszabászat tartott egészségügyi szünetet. Ez sajnos nem csak a covid miatt történhet így. Az emberi tényező befolyásolja a műhely és a szállítás menetét. Ezért, ha nem vesszük, fel a telefont nem azért van, mert eltűnt a Lola. Ez azért van, mert vagy szállítás történik vagy éppen gyártás. Amint lehetőség van, a visszahívásra már csörög is nálad a mobilod.Óvodát még nem hagyott cserben a Lola Bútor és ezt tartjuk is a jövőben is.

.

Webáruház: lolaovi.hu