Pár szó az árajánlatról
Habár van egy külön fül a weboldalunkon az óvodai bútorok megrendeléséről és egy külön részt szolgáltunk az árajánlat témakörének, úgy éreztük mégis fontos, hogy egy blogposztot is szánjunk rá. Megmagyarázzuk a miérteket és reméljük, hogy ezután könnyebben fog menni az árajánlatkérés számodra, és számunkra is.
Miért kell regisztrálni az oldalon?
Aki már rendelt tőlünk az tudja, hogy a rendelés leadásához szükség van regisztrálásra az oldalunkon. Erre azért van szükség, mert a regisztrációkor minden adatot elkérünk, így mindannyiunknak megspóroljuk a felesleges telefonhívásokat az adószám vagy a szállítási cím miatt. A másik ok a regisztrációra, hogy így rögtön le lehet tölteni egy árajánlatot, amiben minden adat pontosan szerepel. Ha olyan árajánlatot szeretnél, amin valamilyen adatot módosítani kell, azt megjegyzésben lehet jelezni, vagy akár telefonos egyeztetés alkalmával meg tudjuk beszélni.
Mit tegyünk, ha a fenntartó nem fogadta el az árajánlatot?
Ez természetesen megesik, nem sértődünk meg, szó nélkül elfogadjuk a döntést. Annyit kérünk mindössze, hogy e-mailben értesíts minket erről a döntésről, mert akkor nem tartjuk fent azt a szállítási időt, amit megállapítottunk a részedre. Ha jelzed, hogy nincs szükség a bútorokra, kitöröljük őket a rendszerből és a soron következő óvoda előrébb kerül a sorban. Egy egyszerű e-maillel segítesz nekünk és más óvodáknak is. Ezután az e-mail után egyikünknek sincs semmi dolga, mi tudomásul vettük, hogy nincs teendőnk tovább az árajánlatkérő felé, te pedig tájékoztattál minket a döntésről. Tiszta sor. Nincs további hivatalos papírozás, nyilatkozat kiadás. Neked nem kell a bútor, mi nem kezdjük el gyártani.
Hogyan is működik az árajánlatkérés?
Ha a megrendelés önkormányzati, egyházi vagy alapítványi pénzből történik, az óvoda fenntartója vagy képviselője kérhet árajánlatot. A szervezetnek, amely fedezi a megrendelést fel kell tüntetni a számlázási címet és az adószámát az árajánlatkérő oldalon. Miután leadtad a megrendelést, a rendszer az adatok ellenőrzése céljából elküldi az általad kitöltött űrlapot. Itt szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy ez az e-mail nem a megrendelés visszaigazolása!
Mi történik ha hibát vétettem az adatok megadásánál?
Szerencsére pár hibát mi is észre tudunk venni, ilyenkor telefonon érdeklődünk, hogy így szándékoztad-e leadni a rendelést vagy csak véletlen hiba történt. Ha utólag te veszed észre, minden problémára próbálunk megoldást találni. Itt újra képbe jön az előzetes regisztráció, minden adat bent lesz a rendszerünkben, és nem kell újra begépelni őket. Kapacitásunktól függően a színt, méretet és darabszámot lehet utólag módosítani, de ezt kérjük írásban jelezd!
Miért van határidő az árajánlat elfogadására?
Hiába rendeled meg a terméket, hiába kezdjük mi feldolgozni a megrendelést, ha a fenntartó mindenkit várakoztat a jóváhagyásával. A várakozás alatt ugyanis befuthat egy olyan intézmény fenntartójának jóváhagyása, akinek a megrendelése később érkezett be. Ilyenkor pedig azt a megrendelést kezdjük el hamarabb gyártani, amelyik hamarabb fogadta el az árajánlatot. Erre fordítsatok figyelmet, mert kapacitásunk sem végtelen, figyelnünk kell arra, hogy hány megrendelést tudunk elvállalni. Ha úgy döntesz, egyéni árajánlatot kérsz, annak tartalmaznia kell minden fontos adatot, számlázási és szállítási címet, termékek megnevezését különleges kérésekkel együtt és az előzőleg egyeztetett fizetési feltételeket.